Гідроцикл
RXP X RS 300

Цей першокласний гоночний гідроцикл ідеально, як жодна інша модель, поєднує в собі потужність, керованість та контроль, а з 300-сильним двигуном Rotax 1630 ACE та новими емоціями і враженнями на борту ви залишите всіх суперників далеко позаду, загонисто лавіруючи між буйками.

від 20 550 €
 
RXP X RS 300 (Millenium Yellow) 20 550 €
RXP X RS 300 (Premium Midnight Purple) з Аудіосистемою 21 850 €
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару, та його комплектацію Ви зможете отримати від менеджера любого Офіційного BRP-центра (дилера) по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Неперевершена керованість

Мчіться, ледве торкаючись хвиль

Ви розсуваєте межі можливого з кожною поїздкою завдяки корпусу T3-R нової конструкції. Гостра V-подібна форма корпусу, розробленого з увагою до кожної деталі, та унікальна конструкція «акулячий плавник» на днищі забезпечують найкраще у своєму класі прискорення й відмінну керованість на повному газу в будь-яких умовах.

Двигун Rotax 1630 ACE

Жадаєте потужності?

Оснащений нагнітачем наддуву, зовнішнім проміжним охолоджувачем і технологією поліпшеної ефективності спалювання палива (ACE), він має високий ККД і неймовірні характеристики розгону. Це найшвидший гідроцикл заводського виробництва, який розганяється з 0 до 80 км/год менше ніж за 3 секунди.

*За даними порівняльних випробувань, проведених у липні 2020 року з наявними моделями в оптимальних умовах із 19 л пального в баку.

Ергономічність, навіяна потужністю

Конфігурація Ergolock-R

Синергія, готова до перегонів

Ретельно продумана ергономіка поєднує водія і гідроцикл в одне ціле – ідеальна синергія для «високооктанових» пошуків пригод, що досягається завдяки регульованій задній частині сидіння для додаткової підтримки, липкій поверхні передньої частини сидіння та глибоким нішам для колін.

Нові емоції та враження на борту

Підіймаємо планку

Нова хвиля гідроциклів з високими характеристиками увібрала в себе ексклюзивний досвід Sea-Doo, який виводить кожен день на воді на новий рівень. Додаткове приладдя й аксесуари, адаптовані до системи швидкого кріплення LinQ, більше місця для зберігання речей та фірмова аудіосистема BRP преміум-класу піднімають планку в кожній пригоді.

Окрилений потужністю

Готовий до перегонів

Тепер кермо має нову, округлу форму для зручного обхвату рукояток руками. Низьке розташування керма, як на перегонових мотоциклах, збільшує силу впливу водія на кермо, забезпечуючи неперевершену керованість.

На кінчиках ваших пальців

Точність налаштування

Користуйтеся кнопкою керування системою диферентування (VTS), яка зручно розташована на кермі, для точного налаштування диференту залежно від переваг водія, умов акваторії та кількості пасажирів на борту. А ще маєте кнопку контролю старту, також на кермі, для забезпечення відмінно контрольованого прискорення.

Ексклюзивна технологія Sea-Doo

Замкнена система охолодження

Ця технологія захищає двигун від корозії, яка спричиняється через потрапляння в нього солоної води та сторонніх часток, і гарантує підвищену надійність двигуна та впевненість у його безперебійній роботі.

Перша в галузі й найбільш інтуїтивна гальмівна система на воді

Система інтелектуального керування гальмуванням та реверсом

Визнана Службою берегової охорони США як технологія, що сприяє підвищенню безпеки ходіння на маломірних суднах, розроблена для гідроциклів Sea-Doo ексклюзивна система iBR, тепер у своєму третьому поколінні, суттєво скорочує гальмівний шлях. Водії мають можливість перемикатися на передній хід, нейтральну передачу або реверс, не відриваючи рук від керма, і зберігати стійкість та впевненість під час маневрування на низьких швидкостях.

Повністю цифрова приладова панель

Широкий цифровий дисплей

Цифрова приладова панель з дисплеєм 7,6 дюймів (19,3 см) завширшки робить зручнішим перемикання режимів та пошук даних про гідроцикл. Підсвітка з автоматично регульованою інтенсивністю забезпечує чудову видимість у будь-який час доби, а збільшена площа дисплея поліпшує перегляд інформації під час їзди.

Специфікації

Двигун Rotax 1630 ACE, 300 к.с.
Топливний бак 70 л
Місце зберігання 153,7 л
Пасажиромісткість Регульоване 1-місне сидіння перегонового типу в базовій комплектації. 2-місне сидіння за додатковим замовленням.
Матеріал корпусу Склопластик
Колір
W Ширина 125 см
L Довжина 331,8 см
W Ширина 125 см
L Довжина 331,8 см
Місткість
Розміри
Двигун
Корпус
Приладова панель
Інші характеристики
Гарантія

Аксесуари

Отримуй більше від кожної поїздки. Знайди ідеальні аксесуари для свого транспортного засобу!

ОНЛАЙН КАТАЛОГ