Канал SnowTrax Television із радістю оголошує довгоочікуваний перелік лауреатів нагород SOFTY та RAD 2017 року.

Корпорація Supertrax Media, як продюсер каналу SnowTrax Television, що забезпечує трансляцію найбільш рейтингової й довготривалої серії телепрограм для шанувальників їзди на снігоходах у Північній Америці, з радістю оголошує переможців, які у 2017 модельному році здобули нагороди «Найпрактичніший снігохід року» (Real World Sled of the Year) і «Революційно вдосконалена конструкція» (Revolutionary Advanced Design), що їх присуджують за підсумками щорічного голосування журі цього шоу.


НАГОРОДА «НАЙПРАКТИЧНІШИЙ СНІГОХІД РОКУ» (REAL WORLD SLED OF THE YEAR AWARD: SOFTY):

Ski-Doo G4 MXZ-X 850

Битва за лаври SnowTrax SOFTY сягнула небувалого апогею у той час, коли корифеї аеросанного руху корпорації SUPERTRAX Media почали голосування з метою визначити щасливого власника цієї нагороди, що є найпрестижнішою в індустрії снігоходів.

Перелік номінантів був без перебільшення вражаючим: Yamaha Sidewinder RTX, Arctic Cat ZR 9000RR, Polaris 800 Switchback Assault і G4 850 Ski-Doo MXZ-X.

Внаслідок поважності номінантів, голосування цього року було настільки важким, що, в остаточному підсумку, журі довелося провести додатковий аналіз задля визначення переможця з двох претендентів, які здобули найбільшу кількість голосів: Ski-Doo G4 та Polaris Switchback Assault. В результаті запеклої боротьби зі своїм конкурентом, моделлю Switchback Assault, снігоходу Ski-Doo G4 850 MXZ-X все ж удалося здобути право називатися першим.

Ця модель на цілковито новій платформі G4 (4 покоління) просто не могла не здобути найвище визнання, адже вона втілює в собі так багато конструкторських і функціональних інновацій. Вона є першим снігоходом, у якому вдалося упоратись із проблемою централізації маси двигуна між боками транспортного засобу, що її досі неможливо було усунути внаслідок особливостей фізичного розміщення у просторі, характерних для всіх сучасних великолітражних подвійних двигунів.

Завдяки переосмисленню форми статора із зміненням його конструкції з традиційної трубчастої на пласку, спеціалістам Ski-Doo вдалося змістити двигун на 850 куб. см на більш ніж чотири дюйми у практично ідеальне центроване положення. Як наслідок, нам вдалося радикально зменшити фронтальний профіль, а також домогтися покращення ергономіки для водія шляхом використання революційних бокових панелей «Ergo-Step». До того ж, тунель відтепер містить холодоагент, що, завдяки відсутності необхідності в перевезенні теплообмінників, сприяє зменшенню ваги, підвищенню економічності й загального ККД транспортного засобу.

Ця модель на платформі G4 оснащена найкращою в галузі задньою підвіскою rMotion від Ski-Doo й незалежною передньою підвіскою на подвійних A-подібних важелях RAS, що чудово зарекомендувала себе раніше. Нова платформа G4 на голову вище за попередню, що стосується керованості та якості їзди, заслужено посідаючи перше місце в галузі в цілому.

2017 модельний рік у черговий раз довів, що марка Ski-Doo не має рівних щодо здатності генерувати інноваційні рішення й досягнення нових технологічних горизонтів у галузі виробництва снігоходів.

НАГОРОДА «РЕВОЛЮЦІЙНО ВДОСКОНАЛЕНА КОНСТРУКЦІЯ» (REVOLUTIONARY ADVANCED DESIGN AWARD: RAD):

Двигун E-TEC 850 від Ski-Doo

Цього року марка Ski-Doo забирає додому всі можливі призи, здобувши обидві нагороди: SOFTY і RAD. І це не є дивним, адже новий подвійний двигун E-TEC 850, установлений на всіх моделях із платформою G4 є, поза всякого сумніву, прикладом вдалого поєднання дивовижних технологій в одному компактному, економному й потужному силовому блоці.

Силовий агрегат 850 демонструє цілу низку покращень функціональних характеристик і надійності, починаючи з пласкої конструкції статора, що сприяє радикальному зменшенню ширини двигуна, й двосекційного кованого колінчастого валу з системою точкового змащування для підвищення зносостійкості, і закінчуючи чавунними поршневими кільцями, як у дизельних двигунів.

Застосовувана система прямого упорскування E-TEC другого покоління містить повністю нові нагнітальні форсунки, які й забезпечують заявлене 30-відсоткове підвищення приємистості. Більш того, цей новий двигун у поєднанні з системою E-TEC другого покоління має характеристики паливної економічності, на порядок вищі за інші 2-тактні двигуни, включаючи будь-які моделі конкурентів у класах на 600 і 800 куб. см.

Будь-який опис нового двигуна Rotax 850 був би неповним без окремого згадування революційної технології pDrive: роликової первинної муфти. Протягом десятиліть концепція застосування роликів замість фрикційно-навантажених прокладок для надання руху первинному шківові лишалася питанням суперечливим і спірним до тих пір, поки, втілена у благодатному інтелектуальному середовищі розробників марки Ski-Doo, вона перетворилася на реальність, продемонструвавши незаперечні переваги роликової конструкції з’єднувальних ланок.

Двигун Rotax 850 E-TEC і первинна муфта pDrive від Ski-Doo безумовно заслуговують на нагороду RAD цього року.

Від імені корпорації Supertrax Media, щиро вітаємо марку Ski-Doo з цим знаковим досягненням у 2017 модельному році.

Відеозапис щорічного конкурсу із врученням нагород від каналу SnowTrax TV можна переглянути на нашому відеопорталі snowtraxTV.com.